what can we do for you?

bezorgen & ophalen

<span>what can we do for you?</span> <h1>bezorgen & ophalen</h1>

Bezorgen & Ophalen

LEVERTIJD

Thuis bezorgen:

De bestelling wordt door DHL Parcel bij jou thuis geleverd.  De levertijd is 2 werkdagen.

 

Afhalen bij een CoolCat Store:

Jouw bestelling zal binnen 2 werkdagen worden geleverd in de CoolCat store naar keuze.


CoolCat streeft ernaar om bestellingen op de webshop binnen twee werkdagen op het door jou opgegeven adres te bezorgen. Indien een artikel niet op voorraad is, ontvang je hierover zo spoedig mogelijk bericht. Je kan te allen tijde gebruik maken van je herroepingrecht, ook als je de artikelen nog niet hebt ontvangen. Klik hier voor meer informatie over ruilen en retourneren.

 

BEZORGMETHODES

Gratis ophalen in een CoolCat winkel

Je kunt je bestelling gratis ophalen in elk filiaal van CoolCat in Nederland. De winkel het dichtst bij jouw woonadres wordt als eerste geselecteerd en getoond. Je kunt zelf ook een andere winkel selecteren. Zodra je bestelling bij je gekozen CoolCat winkel is afgeleverd, ontvang je een e-mail dat je je pakketje op kan halen.

 

Thuisbezorgen

Je bestelling wordt bezorgd op het adres dat je hebt ingevuld bij jouw persoonlijke gegevens. CoolCat verzendt je bestelling met DHL Parcel. Was je niet thuis toen de bezorger bij je aan de deur stond? Dan zal de bezorger proberen om het pakket bij de buren af te leveren. Als dit is gelukt dan schrijft de bezorger dit op een kaartje en stopt deze in je brievenbus. Als het de bezorger niet lukt om dit bij de buren af te geven dan vind je ook een kaartje in de brievenbus. Op dit kaartje staat een bezorgcode. Met behulp van deze bezorgcode, kun je HIER voor een nieuwe aflevermogelijkheid kiezen.

 

Je hebt de volgende drie mogelijkheden:

  • Je pakket op een DHL Parcelshop bij jouw in de buurt afhalen.
  • Je pakket bij de buren laten bezorgen.
  • Je pakket op een ander moment laten leveren.

 

Als je niets doet dan worden er nog 4 pogingen (1x ’s middags en 3x ‘s avonds) gedaan om je bestelling af te leveren.

 

Afleveradres

Is jouw bestelling een cadeau of wil je het laten afleveren op je werk? Vul dan de gegevens in van een ander afleveradres. Je kunt je bestelling niet bij een postbus, bedrijventerrein of camping af laten leveren.

 

Aflevertijd

DHL Parcel bezorgt pakketten van maandag tot en met zaterdag. Je pakket kan binnen vier verschillende tijdvensters bij je thuis worden bezorgd. Doorgaans probeert DHL Parcel een pakket eerst tweemaal aan te bieden in de middag. Je kunt met je postcode HIER, tot tien dagen vooruit, bekijken hoe laat de bezorger bij jouw in de straat komt.

 

VERZENDKOSTEN

De verzendkosten zijn € 3,95 wanneer je een bestelling bij CoolCat plaatst. Wanneer je je bestelling in de winkel laat afleveren, betaal je geen verzendkosten.

 

TRACK & TRACE

Je kunt je bestelling op 2 verschillende manieren volgen: Als je een account aangemaakt hebt: Via CoolCat log in op je eigen account op de CoolCat webshop. Hier kun je de historie en status van je bestellingen volgen. Als je je bestelling thuis laat bezorgen: Via DHL Parcel wanneer het pakket ons magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met een track&trace code. Zodra het pakket is ontvangen door DHL Parcel, kun je de bestelling HIER volgen. Als je een pakket naar een CoolCat store laat bezorgen Je krijgt een mailtje wanneer het pakket ons magazijn verlaat en je ontvangt een 2e mail zodra het pakket in de CoolCat store van je keuze is aangekomen.

 

WAT ALS DE LEVERTIJD VERSTREKEN IS?

Heb je na verstrijken levertijd nog iets ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.

 

WAT ALS HET PRODUCT BESCHADIGD IS?

Je mag van CoolCat een goed product verwachten. Wanneer wij jou per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel hebben geleverd, maak dit dan zo snel mogelijk kenbaar en geef op de retourbon de reden/aard van de klacht op zodat wij de klacht zo goed mogelijk kunnen behandelen. De retourbon wordt bij je bestelling geleverd. Je kan ook contact opnemen met de klantenservice.

 

Indien je het artikel hebt geretourneerd en de klacht is gegrond, zal CoolCat de € 1,50 bijdrage in de retourkosten niet in rekening brengen. Als hierbij de gehele bestelling is geretourneerd dan worden ook de betaalde verzendkosten terugbetaald.

 

Mocht je liever een vervangend/juist/onbeschadigd artikel willen ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Indien het gewenste artikel nog leverbaar is helpen zij je de bestelling te plaatsen, zonder dat je hiervoor de verzendkosten hoeft te betalen. Klik hier voor meer informatie over ruilen en retourneren.