Selecteer jouw land en taal
Bestellen & Betalen
Bestellen bij CoolCat gaat eenvoudig en snel. Je bestelling wordt pas definitief na de orderbevestiging via e-mail.
Hoe plaats ik een bestelling?
Selecteer je producten
Met de knop ‘klik en bestel’ voeg je producten aan je bestelling toe. Wil je meer stuks van een product bestellen, pas dan het aantal aan. Met de knop ‘terug’ ga je terug naar de webshop. Je shopping bag blijft gevuld.
Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de ‘shoppingbag’ rechtsboven in het scherm en ga door met de volgende stap.
Inloggen op je CoolCat account of een CoolCat account aanmakenAls je een CoolCat account hebt, log dan in met je inloggegevens (e-mailadres en wachtwoord).
Het is ook mogelijk een bestelling te plaatsen zonder een account, kies dan voor 'Bestellen als gast'.
Heb je nog geen CoolCat account? Maak er gemakkelijk een aan. Je kunt je persoonlijke gegevens, woonadres en inloggegevens invullen en daarna doorgaan met volgende stap. Er wordt automatisch een account aangemaakt en geactiveerd. Wanneer je je wachtwoord kwijt bent of bent vergeten (geen paniek dat overkomt de beste shoppers, echt waar), klik dan op de link ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan automatisch een e-mail met een nieuw wachtwoord.
We maken online shoppen zo makkelijk mogelijk, want je kunt je bestelling op 3 manieren laten bezorgen in Nederland:
- Bezorgen op je huisadres:
- Afleveren op een ander adres dan je factuuradres:
- Afleveren bij één van de 3000 PostNL punten
Als je kiest voor een thuisbezorging dan levert PostNL op werkdagen tussen 09.00 - 21.00.
Laat je bestelling afleveren waar jij dat wilt, bijvoorbeeld op je werk. Vul die adresgegevens dan in bij het afleveradres.
Laat je bestelling afleveren bij een PostNL punt, klik de optie PostNL punt aan en selecteer een afhaalpunt in de buurt.
Hier kun je controleren of je bestelling klopt. Check goed het aantal, de maat en de kleur. Weet je zeker dat je tien sweatpants hebt besteld? Ok, ja natuurlijk, je hebt gelijk, ze zitten fantastisch. Mocht er iets niet kloppen dan kun je dat in deze stap nog aanpassen.
Mijn bestellingNadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je via een e-mail de orderbevestiging. Hierin staat een overzicht van je bestelling. Nu zie je het zwart op wit: je hebt een hele goede smaak! Heb je geen e-mail met orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze customer service.
Per bestelling kun je van eenzelfde product maximaal tien stuks bestellen. Het aantal verschillende producten per bestelling is onbeperkt en ook het aantal bestellingen dat je plaatst (per dag, week, jaar) is onbeperkt. CoolCat levert zolang de voorraad strekt. Wij leveren de bestellingen af op alle adressen (en in postbussen) in Nederland en België.
Voor een overzicht van je bestellingen, ga naar ‘mijn account’ en log in met je e-mailadres en wachtwoord. Klik vervolgens op de link en je krijgt een overzicht te zien van jouw ‘bestellingen’.
Bestelling annulerenMocht je bedenkingen hebben bij je bestelling, geen stress. Tot aan de ontvangst van je orderbevestiging per e-mail kun je je bestelling nog annuleren of wijzigen. Heb je de orderbevestiging al binnen in je mailbox, dan kun je je bestelling niet meer annuleren of wijzigen. Wacht dan rustig af tot de order is afgeleverd. Als je hem binnen hebt, dan kun je de order heel eenvoudig retourneren. Kijk op de pagina ruilen en retourneren voor alle informatie.
BetalenKies je betaalmethode. Je kunt in de webshop van CoolCat betalen met iDeal, Klarna en creditcard. Handig en veilig. Al onze prijzen zijn inclusief BTW.
CoolCat Account
Een account bij CoolCat zorgt ervoor dat shoppen eenvoudiger en sneller gaat. Wanneer je een account aanmaakt, slaan wij je persoonlijke gegevens op in ons systeem. Bij een volgende bestelling kun je inloggen en worden je gegevens automatisch geladen.
Voordelen van een Coolcat account:
- Shoppen wordt eenvoudiger en sneller.
- Je hebt direct toegang tot je persoonlijke gegevens, die je uiteraard op elk moment zelf kunt wijzigen.
- Je kunt je geplaatste bestelling(en) bekijken.
- Je kunt op de hoogte blijven van nieuws en aanbiedingen via de CoolCat nieuwsbrief
In mijn account kun je je persoonlijke gegevens, e-mailadres of wachtwoord wijzigen. Log in met je e-mailadres en wachtwoord. Klik vervolgens op de link ‘persoonlijke gegevens’. Je ziet nu een overzichtspagina met invulvelden waar je jouw gegevens kunt wijzigen. Bij het wijzigen van je wachtwoord dien je je wachtwoord tweemaal in te vullen in de aangegeven velden. Klik ten slotte op de button ‘versturen’ om je gegevens op te slaan.
Als je je wachtwoord kwijt bent, geen probleem, dat hebben we zo verholpen. Klik op de link ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan automatisch een e-mail met een nieuw wachtwoord. Als je e-mailadres is gewijzigd en je bent je wachtwoord vergeten, of je krijgt een foutmelding wanneer je wilt inloggen met je CoolCat account neem dan contact op met onze customer service voor het herstellen van je account.
Betaalmogelijkheden
Je kunt in de webshop betalen met iDeal, Klarna en creditcard.
Betalen met iDEAL
Met iDEAL kun je veilig online betalen als je toegang hebt tot internetbankieren bij een van deze banken: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers.
Betalen met iDEAL doe je in de volgende stappen:
- Kies iDEAL als betaalmethode.
- Selecteer een bank.
- Je wordt omgeleid naar de betaalomgeving van jouw bank.
- Hier betaal je met internetbankieren.
- Je ontvangt een bevestiging van jouw bank.
Je keert terug naar de webshop, je bestelling is afgerond
Bij elke bestelling ontvang je een duidelijke factuur met gedetailleerde gegevens over de bestelling en het factuurbedrag.
Betalen met je creditcard en secure code
Op het moment van de bestelling wordt je creditcard betaling geautoriseerd. Het bedrag wordt echter pas na twee werkdagen afgeschreven, dus nadat je bestelling is afgeleverd. Met 3-D secure voer je tijdens het betalen een extra code in op een kaartlezer. Op deze wijze kunnen gestolen passen niet worden gebruikt. 3-D secure is wat anders dan de Card Security Code achterop de creditcard. Bij Mastercard heet 3-D secure “Secure code” en bij Visa “Verified by Visa”.
Betalen met Klarna
Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling achteraf te betalen via Klarna. Zodra je bestelling bij ons is doorgekomen, ontvang je een betaaloverzicht per e-mail van Klarna. Het openstaande bedrag kun je direct, of binnen 30 dagen, via de betaalknop in je ontvangen e-mail betalen. Besluit je (een deel) van jouw bestelling te retourneren, geef dit dan door bij Klarna. Klarna zal je een aangepaste factuur mailen. Deze ontvang je normaal gesproken één dag nadat de retourzending is ontvangen op ons distributiecentrum.
Betaal je je factuur niet binnen 30 dagen na ontvangst van je Klarna-factuur, dan ontvang je een herinnering per e-mail. Mocht de betalingen nog niet voor de daarin gestelde nieuwe betalingstermijn binnen zijn, dan zal Klarna extra kosten in rekening gaan brengen (deze kosten zijn altijd voor jouw rekening).
Heb je vragen over je betaling via Klarna, neem dan contact op met de klantenservice van Klarna. Je logt in via klarna.nl met het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Klarna account of download de Klarna app op je smartphone of tablet. Je kan Klarna ook bereiken via: 020 – 80 82 852.
Al onze prijzen zijn inclusief BTW.
Chat ons
Antwoord binnen circa twee minuten
Maandag - vrijdag: 09:00 - 20:00 uur