Betalen

Bij CoolCat kun je met IDEAL, creditcard (Mastercard en Visa) en PayPal betalen. Ook is het mogelijk om achteraf te betalen via Klarna. Wij kunnen geen acceptgiro’s aannemen. Je kunt bij ons ook niet in termijnen betalen.

CoolCat giftcards

  • Het is helaas niet mogelijk om met een CoolCat giftcard aankopen in de webshop te betalen
  • CoolCat giftcards kunnen worden gebruikt voor aankopen in alle Coolcat en CoolCat junior winkels in Nederland, België, Frankrijk en Luxemburg
  • De CoolCat giftcard kan worden opgewaardeerd voor ieder willekeurig bedrag tussen € 5,00 en € 250,00. Het saldo zal worden verminderd met de waarde van de aankopen tot het saldo € 0,00 bedraagt
  • Een CoolCat giftcard kan niet worden gebruikt voor de aanschaf van een CoolCat giftcard
  • Het is niet mogelijk om CoolCat giftcards in te wisselen voor contant geld

Fashioncheque

Fashioncheque is alleen in te wisselen bij alle CoolCat en CoolCat junior winkels in Nederland en België. De Fashioncheque wordt niet te koop aangeboden.

Creditcard

Met creditcard kun je veilig betalen als je beschikt over een Mastercard of Visa-card.

PayPal

Bij ons kan je ook via PayPal betalen. Indien je kiest om met PayPal te betalen, wordt je tijdens het afrekenen direct doorgestuurd naar de PayPal website. Als je nieuw bent bij PayPal kan je als gast aanmelden of een PayPal rekening openen en de betaling bevestigen. Indien je al een PayPal account hebt, kan je inloggen met jouw gebruikersnaam en de betaling bevestigen. Op het moment van bevestigen, zal er een autorisatie worden uitgevoerd van jouw PayPal account. Hierna wordt jouw bestelling direct verwerkt.

Achteraf betalen via Klarna

We bieden de mogelijkheid om achteraf te betalen via onze partner Klarna. Klarna stuurt een factuur per mail, zodra je bestelling verzonden is. Vanaf ontvangst van deze factuur heb je 14 dagen de tijd om te betalen. heb jij je Klarna bestelling (of een gedeelte hiervan) retour gestuurd? Wacht op een aangepaste factuur van Klarna. Dit gebeurt meestal binnen één dag nadat wij de retour binnen hebben gekregen. Je kunt ook je betaalgegevens aanpassen in je Klarna-account. Betaal je de rekening niet binnen 14 dagen na ontvangst van je factuur, dan ontvang je per e-mail een herinnering. Wordt het factuurbedrag daarna nog niet betaald, dan zal Klarna kosten in rekening brengen. Alle kosten voor het niet op tijd betalen, zijn voor jouw rekening.

Klarna stelt tijdens het bestellen vast of je achteraf kunt betalen en tot welk bedrag je een aankoop achteraf kunt betalen. Voor vragen over jouw betaling via Klarna, neem dan contact op met de klantenservice van Klarna.

Let op: Als je voor achteraf betalen met Klarna kiest, is het niet mogelijk om je bestelling in de winkel te ruilen of te retourneren.

Handig: gebruik de Klarna App

Maak gebruik van alle handige functies van MyKlarna door in te loggen op klarna.nl met het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling met Klarna óf door de Klarna app te downloaden.

MAKKELIJK JE FACTUUR BETALEN MET 1 KLIK
Je betaalt je Klarna factuur nu nog makkelijker met 1 klik. Je hoeft geen gegevens meer in te vullen, die onthoudt Klarna voor jou. Je geeft Klarna alleen met 1 klik opdracht om je factuur te betalen.

MIS GEEN BETALING
Zet je 'notificaties' aan en ontvang twee dagen voor de uiterste betaaldatum van je factuur een herinnering. Bovendien zet je gemakkelijk met 1 klik de betaling in je agenda.

MELD EEN RETOUR
Niet happy met je bestelling en wil je je bestelling retourneren? Pauzeer dan je betaling eenvoudig via de Klarna app. Klarna pauzeert dan tijdelijk je factuur en past de factuur aan wanneer je retour verwerkt is.

VERSCHUIF DE UITERSTE BETAALDATUM VAN JE FACTUUR
Meer tijd nodig, bijvoorbeeld omdat een deel van je bestelling is vertraagd? Met 1 klik kun je zelf de uiterste betaaldatum met 10 dagen verschuiven.

MEEST GESTELDE VRAGEN KLARNA

Ik wil graag betalen nadat ik mijn bestelling heb ontvangen, hoe doe ik dat?

Je kiest aan het eind van je bestelling de betaalmethode “Klarna”.

Ik wil met Klarna betalen maar dat lukt niet?

Je kan contact opnemen met Klarna waarom je deze betaalmogelijkheid niet kan kiezen.

Ik wil mijn artikelen betalen maar ik heb geen factuur?

Je ontvangt een factuur per e-mail of je kan inloggen bij Klarna met je e-mailadres en je vindt daar de mogelijkheid om je factuur te betalen.

Ik wil mijn factuur later betalen dan de gestelde termijn, kan dat?

Je kan inloggen met je e-mailadres bij Klarna en in je account de betalingstermijn verruimen.

Ik heb mijn bestelling (of een deel hiervan) geretourneerd maar nog geen bericht ontvangen dat de artikelen zijn ontvangen, moet ik nu mijn (hele) factuur betalen?

Je artikelen worden binnen 14 dagen verwerkt en je ontvangt hiervan een aangepaste factuur van Klarna. Je kan wachten met betalen totdat de artikelen verwerkt zijn of je betaald de gehele factuur en je ontvangt later het bedrag van de geretourneerde artikelen op je rekening waarmee je de factuur hebt betaald.