final-sale


MAGAZIJNVERKOOP

De volgende editie van de magazijnverkoop is nog niet bekend, je kunt je daarom nog niet inschrijven.

Heb je je al eens ingeschreven voor de magazijnverkoop?

Dan krijg je een mail als bekend is wanneer de volgende magazijnverkoop is
In die mail krijg je ook de mogelijkheid om je weer in te schrijven als Magazijnverkoop VIP

Als Magazijnverkoop VIP krijg je:
Gegarandeerd toegang tot onze magazijnverkoop
Mail met je uitnodiging (ontvang je een uur na aanmelding)
Informatie over dagaanbiedingen en speciale acties (ontvang je de avond ervoor)


Hoe werkt het

Yeey! Het is weer eens tijd voor de bekende magazijnverkoop.
Om zo goed mogelijk voorbereid te zijn en om verassingen te voorkomen, gelden er een aantal algemene spelregels.
Lees ze goed door and you're ready to shop!

Entree

Iedereen is welkom en de entree is gratis. Wanneer je je aanmeldt voor de magazijnverkoop (aanmelden kan hierboven),
ontvang je een entreebewijs waarmee je direct naar binnen kunt (en dus niet in een lange rij hoeft te staan!).
Zonder entreebewijs kun je ook naar binnen, maar dan via de reguliere ingang.

Passen & Retourneren

Het is mogelijk om kledingstukken te passen, dit kun je doen in de pashokjes die daarvoor bestemd zijn.
Het retourneren of ruilen van de magazijnverkoop items is niet mogelijk.
Daarom vragen wij je goed op te letten wat je koopt. Het kan voorkomen dat er artikelen beschadigd of stuk zijn.
Echter blijft het natuurlijk wel een sample sale (betreden op eigen risico ;)).

Betaalmogelijkheden

Er zijn diverse betaalmogelijkheden. Je kunt naast pinnen, contant, credit- en debitcard
ook betalen met verschillende vouchers (Fashioncheque/giftcards).

More questions? Bekijk onze FAQ hieronder.


FAQ

Wat houdt ‘magazijnverkoop’ in?

Een magazijnverkoop houdt in dat alle items van voorgaande seizoenen voor een spotgoedkope prijs worden weg gedaan. Dit gebeurt meestal in een loods of groot magazijn. Tijdens de CoolCat Magazijnverkoop worden fashionable items aangeboden met prijzen al vanaf €2,50!

Wanneer en van hoelaat tot hoelaat vindt de magazijnverkoop plaats?

Woensdag 10 oktober t/m zaterdag 13 oktober 2018.

  • Woensdag t/m vrijdag: 10:00 – 21:00 uur
  • Zaterdag: 09:00 – 18:00 uur
  • Waar vindt de magazijnverkoop plaats?

    Hoofdveste 10
    3992 DG Houten
    Nederland

    Zijn er dagaanbiedingen? Zo ja, wat zijn de acties?

    Mochten er speciale dagaanbiedingen zijn, worden deze op de dag zelf gecommuniceerd via onze social media pagina’s en op deze pagina. De mensen die zich hebben aangemeld voor de magazijnverkoop ontvangen de avond van te voren de dagaanbiedingen al (aanmelden kan hierboven).

    Wie is het aanspreekpunt op de dag van de magazijnverkoop?

    Onze collega’s ter plaatse zijn er om jou te helpen met al je vragen.

    Worden er dagelijks items aangevuld?

    Ja, er wordt op de dag zelf continu aangevuld.

    Zijn er pashokjes aanwezig?

    Ja, er zijn kleedruimtes beschikbaar.

    Zijn er toiletten aanwezig?

    Ja, buiten op het parkeerterrein is een toilet aanwezig.

    Moet je entree betalen?

    Nee, entree is gratis voor iedereen. Wanneer je je aanmeldt voor de magazijnverkoop (aanmelden kan hierboven) ontvang je een entreebewijs waarmee je direct naar binnen kunt (en dus niet in een lange rij hoeft te staan!). Zonder entreebewijs kun je ook naar binnen, maar dan via de reguliere ingang.

    Mogen er meerdere personen mee op één uitnodiging/entreebewijs?

    Ja, er mogen meerdere personen mee op één uitnodiging/entreebewijs.

    Mogen er kinderen mee naar de magazijnverkoop?

    Natuurlijk mogen er kinderen mee! Houd er wel rekening mee dat het erg druk kan zijn. Vooral de eerste dagen van de magazijnverkoop.

    Is de uitnodiging die je per mail ontvangt meteen het entreebewijs?

    De uitnodiging is inderdaad meteen jouw entreebewijs. Deze mag je uitprinten en meenemen, of op je telefoon laten zien aan onze collega’s bij de deur. Een avond vóór de opgegeven dag krijg je nogmaals jouw entreebewijs toegestuurd inclusief de dagaanbiedingen die op die dag gelden!

    Kun je betalen met vouchers? (bv. Fashioncheque, giftcards)

    Ja, je kunt betalen met verschillende vouchers.

    Kun je pinnen?

    Ja, je kunt pinnen met credit- en debitcard. Uiteraard kun je ook met contant geld betalen.

    Wat als er iets kapot is?

    Wij vragen je goed op te letten wat je koopt. Het kan voorkomen dat er artikelen beschadigd of stuk zijn, maar het blijft natuurlijk wel een sample sale (betreden op eigen risico ;)). Deze artikelen worden achteraf dan ook niet geruild of teruggenomen.

    Krijg je geld terug als je iets wil terugbrengen?

    Nee, je krijgt geen geld terug.

    Kun je items ruilen?

    Nee, ruilen is niet toegestaan tijdens de magazijnverkoop.

    Welke maatvoering wordt er gehanteerd?

    De normale maatvoering wordt gehanteerd. Zie de volgende vraag.

    Vanaf welke maat beginnen de items?

    Kinderkleding begint vanaf maat 110-116 t/m 170-176.
    Dames kleding begint bij maat XS t/m XL en mannen kleding begint bij maat XS t/m XXL.

    Mag je een tas mee naar binnen nemen tijdens de magazijnverkoop?

    Alle tassen dien je af te geven bij de entree en worden veilig voor je opgeborgen. Deze regel is ingesteld omdat wij willen voorkomen dat mensen items hierin meenemen zonder af te rekenen. Onder tassen verstaan wij o.a.:

  • Handtassen
  • Schoudertassen
  • Heuptasjes
  • Rugzakken
  • Plastic zakken, etc.

  • Wel mag je jouw telefoon, portemonnee en eventueel medicijntasjes meenemen het magazijn in.

    Is de garderobe gratis?

    Ja, de garderobe is geheel gratis en veilig.

    Is er mogelijkheid om met een kinderwagen naar binnen te gaan?

    Helaas is dit vanwege drukte en gebrek aan ruimte tussen de gangpaden niet mogelijk. Dit hebben wij besloten, puur omdat het door de drukte niet comfortabel is voor mensen met een kinderwagen. Ook raden wij het niet aan om met jonge kinderen naar de magazijnverkoop te komen. Mede vanwege de drukte en de warmte die er kan ontstaan.

    Wat te doen als er nog labels aan de kleding zitten?

    Het kan gebeuren dat je een item hebt gekocht waarvan, vanwege de hectische drukte, het alarm/label er nog aan zit. Ga dit alarm er NIET zelf af proberen te halen. Mocht dit haalbaar zijn, kom dan gerust terug naar de magazijnverkoop en vraag of een van onze medewerkers je wilt helpen. Ook kun je naar de dichtstbijzijnde CoolCat winkel gaan, neem dan wel het item en de aankoopbon mee. Je kunt altijd contact met ons opnemen via onze klantenservice of social media.

    Is er parkeergelegenheid in de buurt?

    Ja, je kunt gratis parkeren en er is genoeg parkeergelegenheid in de buurt.

    Hoe kom ik bij de magazijnverkoop?

    Vanaf treinstation Houten:

  • Bus 44 richting Vianen Lekbrug (uitstappen bushalte Vleugelboot uitstappen)
  • Bus 48 richting Papendrecht (uitstappen bushalte De Veste/De Slagen)
  • Bus 47 richting Utrecht CS (uitstappen bushalte Rondeel/De Veste)

  • Vanaf treinstation Houten is het ongeveer een kwartier met de bus.
    Kom je met de auto? (snelste route berekend met Google Maps)
  • Vanuit de richting Amsterdam:
    Volg de A1 en de A27 naar De Staart in Houten. Neem de afrit 29-Houten vanaf de A27.
    Volg De Staart naar de Hoofdveste.

  • Vanuit de richting Den Haag:
    Ga de A12 op richting Houten. Neem afrit 29-Houten vanaf de A27/E311. Volg De Staart naar de Hoofdveste.

  • Vanuit de richting Arnhem:
    Ga de A12 op en volg deze naar D Staart in Jouten. Neem afrit 29-Houten vanaf de A27/E311. Volg De Staart naar de Hoofdveste.

  • Vanuit de richting Zwolle:
    Volg de A28 naar De Staart in Houten en neem de afrit 29-Houten vanaf de A27. Volg De Staart naar de Hoofdveste.

  • Vanuit de richting ’s-Hertogenbosch:
    Ga de A59 op en neem de A2/E25 naar De Staart in Houten. Neem afrit 29-Houten vanaf de A27/E311. Volg De Staart naar de Hoofdveste.
  • Heb je andere dringende vragen over de magazijnverkoop?

    Neem dan contact op met onze klantenservice.

    Disclaimer

    Je kunt even bijkomen en een verfrissend drankje nuttigen bij een kleine bar. Als het te druk en te warm is in het magazijn, kan het voorvallen dat nieuwe klanten worden geadviseerd om niet naar binnen te gaan. Dit doen wij puur vanuit veiligheid en gezondheidsredenen. We willen voorkomen dat er mensen onwel worden.