VEELGESTELDE VRAGEN

Blijven alle winkels open?

Voorlopig blijven de CoolCat winkels open. Een aantal winkels gaat sluiten. Dus shop nog snel je favo CoolCat items! Kijk hier voor de actuele openingstijden.

Kan ik nog online bestellen op de webshop?

Momenteel kun je niet online bestellen op de webshop. Lees hier meer over de doorstart van de CoolCat webshop

Kan ik nog steeds via de Shopbuddy bestellingen plaatsen?

Je kan niet via de Shopbuddy (de internetzuilen in de winkels) géén bestellingen plaatsen.

Wordt mijn webshopbestelling nog geleverd?

Alle openstaande webshopbestellingen hebben we inmiddels afgeleverd. Heb je je bestelling niet ontvangen stuur dan een e-mail met je ordernummer naar klantenservice@coolcat.nl

Ik heb een bestelling gedaan via een internetzuil in de winkel (Shopbuddy). Wordt deze nog geleverd?

Alle openstaande Shopbuddy bestellingen zijn afgeleverd.Heb je je bestelling niet ontvangen stuur dan een e-mail met je ordernummer naar klantenservice@coolcat.nl

Hoe kan ik mijn bestelling het beste retourneren?

Helaas kunnen artikelen niet meer worden geretourneerd of geruild, ook niet in de winkel. We raden je aan het artikel te houden of misschien kan je iemand anders er blij mee maken.

Kan ik een CoolCat cadeaukaart nog inwisselen?

Helaas kunnen CoolCat cadeaukaarten niet meer worden ingewisseld in de winkels. Heb je een cadeaukaart? Dien een claim in bij de curator via dit formulier. Voeg een foto van de barcode op jouw cadeaukaart toe als bijlage. Helaas geeft de curator aan dat de kans op terugbetaling heel klein is.

Kan ik nog een CoolCat cadeaukaart kopen in de winkel?

Helaas kan je geen CoolCat cadeaukaart meer kopen in de winkel of bij Albert Heijn.

Kan ik een fashioncheque nog inwisselen bij CoolCat?

Ja, Fashioncheques kunnen gewoon nog ingewisseld worden bij CoolCat.

Geldt de kindpas, Rotterdampas, gemeentepas of winterpas nog in de CoolCat winkels?

Deze passen kunnen niet meer ingewisseld worden in de winkels.

Ik heb mijn bestelling onlangs retour gestuurd naar de webshop, maar nog geen geld ontvangen. Krijg ik mijn geld nog?

Inmiddels hebben we een groot deel van alle retouren die bij ons zijn binnengekomen verwerkt en het geld teruggestort. Een deel van de retouren zijn we momenteel mee bezig. We verwachten snel de terugbetalingen te kunnen doen.

Heb je ervoor gekozen om met Klarna te betalen en krijg je aanmaningen omdat je retour nog niet verwerkt is in je factuur? Neem dan contact met Klarna op over jouw factuur op telefoonnummer020 80 82 852. Zij kunnen je misschien verder helpen.

Ik heb een artikel online betaalt met achteraf betalen met Klarna, hoe kan ik ruilen of retourneren?

Er kan niet meer worden geruild of geretourneerd, ook niet in de winkel. We raden je aan het artikel te houden of misschien kan je iemand anders er blij mee maken.

Ik heb bij mijn webshopbestelling voor achteraf betalen met Klarna gekozen, moet ik deze rekening nog betalen?

Ja, als je de bestelling ontvangen hebt dan moet je deze rekening gewoon betalen.

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

De regels rondom privacy en de GDPR zijn gewoon nog geldig en CoolCat houdt zich daar ook aan.

CONTACTINFORMATIE

Bellen

  • Tel: 030-635 63 50

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag 10:00 - 16:00 uur (uitgez. feestdagen).

Stel je vraag via e-mail

Toch liever een e-mailtje sturen met jouw brandende vraag? Ook dat is natuurlijk mogelijk.

Stel je vraag via WhatsApp

Stel jij je vraag liever via WhatsApp? Dat kan!

  • Voeg het telefoonnummer 06-29513117 toe aan je contacten in je adresboek op je mobiele telefoon
  • Stel je vraag via WhatsApp

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag 10:00 - 16:00 uur (uitgez. feestdagen).