VEELGESTELDE VRAGEN

Blijven alle winkels open?

Voorlopig blijven de CoolCat winkels open. Dus shop nog snel je favo CoolCat items! Kijk hier voor de actuele openingstijden.

Kan ik nog online bestellen op de webshop?

Momenteel kun je niet online bestellen op de webshop.

Kan ik nog steeds via de Shopbuddy bestellingen plaatsen?

Momenteel kan je via de Shopbuddy (de internetzuilen in de winkels) géén bestellingen plaatsen.

Wordt mijn webshopbestelling nog geleverd?

We zijn erg blij dat de curator heeft besloten om bij hoge uitzondering alle uitstaande bestellingen nog uit te sturen. Het is vanwege het faillissement helaas niet mogelijk om je bestelling thuis te krijgen, maar er is een oplossing. Heb je een bestelling open staan bij CoolCat dan heb je daar een e-mail over ontvangen. Vul zo snel mogelijk het formulier in zodat je alsnog je bestelling kunt ontvangen.

Ik heb een bestelling gedaan via een internetzuil in de winkel (Shopbuddy). Wordt deze nog geleverd?

We zijn erg blij dat de curator heeft besloten om bij hoge uitzondering alle uitstaande bestellingen nog uit te sturen. Het is vanwege het faillissement helaas niet mogelijk om je bestelling thuis te krijgen, maar er is een oplossing. Heb je een bestelling open staan bij CoolCat dan heb je daar een e-mail over ontvangen. Vul zo snel mogelijk het formulier in zodat je alsnog je bestelling kunt ontvangen

Hoe kan ik mijn Shopbuddy order het beste retourneren?

Je kunt je Shopbuddy order het beste ruilen of retourneren in de winkel.

Kan ik een CoolCat cadeaukaart nog inwisselen?

Helaas kunnen CoolCat cadeaukaarten niet meer worden ingewisseld in de winkels. Bewaar je cadeaukaart goed, voor het geval besloten wordt dat dit wel weer kan. Schrijf je in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen.

Kan ik nog een CoolCat cadeaukaart kopen in de winkel?

Helaas kan je geen CoolCat cadeaukaart meer kopen in de winkel of bij Albert Heijn.

Kan ik een fashioncheque nog inwisselen bij CoolCat?

Ja, Fashioncheques kunnen gewoon nog ingewisseld worden bij CoolCat.

Geldt de kindpas, Rotterdampas, gemeentepas of winterpas nog in de CoolCat winkels?

Deze passen kunnen weer worden ingewisseld in de winkels.

Kan ik een product nog ruilen of retourneren?

Momenteel kunnen producten nog geruild en geretourneerd worden in de winkel. Vanwege de faillissementsaanvraag adviseren wij je om momenteel geen artikelen te retourneren naar de webshop via DHL of de post.

Ik heb een webshop aankoop die ik wil retourneren, wat nu?

Momenteel kunnen producten nog geruild en geretourneerd worden in de winkel, ook webshopbestellingen. Vanwege de faillissementsaanvraag adviseren wij je om momenteel geen artikelen te retourneren naar de webshop via DHL of de post. Schrijf je in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen.

Ik heb mijn bestelling onlangs retour gestuurd naar de webshop, maar nog geen geld ontvangen. Krijg ik mijn geld nog?

Inmiddels hebben we een groot deel van alle retouren die bij ons zijn binnengekomen verwerkt en het geld teruggestort. Er is nog een zending met retouren bij onze logistieke partner DHL achtergebleven. Helaas geeft DHL deze pakketten niet vrij en kunnen wij jouw retour niet terugbetalen. Onze welgemeende excuses hiervoor, ook namens DHL! Je kan een claim indienen bij de curator via dit formulier.

Heb je ervoor gekozen om met Klarna te betalen? Neem dan contact met Klarna op over jouw factuur op telefoonnummer020 80 82 852. Zij kunnen je misschien verder helpen.

Ik heb een artikel online betaalt met achteraf betalen met Klarna, hoe kan ik ruilen of retourneren?

Artikelen betaald met Klarna (achteraf betalen) kunnen momenteel op eigen kosten retour gestuurd worden via de post. Doe dit wel zo snel mogelijk. Artikelen die als betaalmethode Klarna hebben kunnen NIET in de winkel worden geruild of geretourneerd. Doe je dit wel, dan blijf je aanmaningen van Klarna ontvangen omdat retouren in de winkel niet administratief verwerkt worden.

Ik heb bij mijn webshopbestelling voor achteraf betalen met Klarna gekozen, moet ik deze rekening nog betalen?

Ja, als je de bestelling ontvangen hebt dan moet je deze rekening gewoon betalen.

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

De regels rondom privacy en de GDPR zijn gewoon nog geldig en CoolCat houdt zich daar ook aan.

CONTACTINFORMATIE

Bellen

  • Tel: 030-635 63 50

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag 10:00 - 16:00 uur (uitgez. feestdagen).

Stel je vraag via e-mail

Toch liever een e-mailtje sturen met jouw brandende vraag? Ook dat is natuurlijk mogelijk.

Stel je vraag via WhatsApp

Stel jij je vraag liever via WhatsApp? Dat kan!

  • Voeg het telefoonnummer 06-29513117 toe aan je contacten in je adresboek op je mobiele telefoon
  • Stel je vraag via WhatsApp

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag 10:00 - 16:00 uur (uitgez. feestdagen).